Ustronianka Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do końca 2022 roku

on

Polski Związek Piłki Nożnej oraz firma Ustronianka poinformowały o przedłużeniu umowy sponsorskiej, na mocy której producent wody mineralnej pozostanie Oficjalnym Partnerem reprezentacji Polski oraz reprezentacji U-21 do końca 2022 roku.

– “Jesteśmy bardzo zadowoleni z przedłużenia umowy sponsoringowej z naszym kolejnym, sprawdzonym partnerem. Cieszymy się, że polskie firmy, w tym również te rodzinne z wielkimi tradycjami, dostrzegają wartość marketingową, jaką wnosi sponsoring Reprezentacji Polski. Jesteśmy przekonani, że sponsorowanie drużyny narodowej przyniesie Ustroniance wiele korzyści, które przełożą się na dalszy dynamiczny rozwój firmy” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– “Od czterech lat wspieramy piłkę nożną. Inwestycja w reprezentację Polski to „celny strzał”, dlatego podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu współpracy. Jesteśmy dumni, że w dalszym ciągu możemy towarzyszyć piłkarzom w wydarzeniach sportowych”– zapewnia Michał Bożek, właściciel firmy Ustronianka.

Pomimo ogromnej ilości bukmacherów działających w języku polskim, tylko kilkoro z nich oferuje legalne usługi dla osób mieszkających w Polsce – sprawdź aktualny ranking legalnych internetowych bukmacherów w 2018. Dowiedz się jacy są legalni bukmacherzy w Polsce oraz gdzie najlepiej grać przez internet.

– “Woda i sport kojarzą się ze zdrowiem. Strategia marketingowa oparta na sponsoringu naszej reprezentacji przynosi Ustroniance wymierne korzyści – wzmacnia wizerunek firmy i pomaga docierać do szerszej grupy klientów. To dla nas ogromny zaszczyt, że możemy wspierać drużynę narodową, która osiąga coraz lepsze wyniki” – komentuje podpisanie umowy Janusz Rubas, wiceprezes firmy Ustronianka.

W ramach umowy Ustronianka będzie posiadała prawo do posługiwania się tytułami „Oficjalny Partner Reprezentacji Polski”, „Oficjalny Partner reprezentacji Polski U-21” oraz „Oficjalna woda reprezentacji Polski”, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji. Logotyp firmy będzie także obecny na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej oraz U-21 rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Podczas oficjalnych konferencji prasowych reprezentacji Polski na stołach będą też eksponowane butelki z wodą Oficjalnego Partnera – Ustronianki.